Kaśka Sochacka „Ciche dni”

Kaśka Sochacka  „Ciche dni”

Kaśka Sochacka 

Ciche dni

Nie dziś
Dziś nie przeproszę
Wybacz mi
Jeszcze mi głupio
Jeszcze wstyd
Nie jestem gotowa
Nie przyjdą te słowa

Znasz mnie
Chyba gdzieś głębiej muszę zejść
Cała się trzęsę, jest mi źle
Bałagan mam w głowie
Nie myślę rozsądnie

Dam znać
Kiedy już ochłonę
A ty
Wtedy chciej przyjść do mnie
Daj znać
Że już wszytko dobrze
A ja
Może zdążę zmądrzeć

Bądź tu
Dużo wymagam, ale spójrz
Mamy za sobą tyle już
Ja też się z tym męczę
Zaufaj mi jeszcze
To strach

Że przez ten upór stracę nas
I że przestaniesz o to dbać
Za bardzo się boję
Że wszystko odsłonię

Dam znać
Kiedy już ochłonę
A ty
Wtedy chciej przyjść do mnie
Daj znać
Że już wszytko dobrze
A ja
Może zdążę zmądrzeć 

 

Tekst: Kaśka Sochacka, Agata Trafalska 
Muzyka: Kaśka Sochacka 

Utwór z albumu: Ciche dni
Data premiery: 26 marca 2021 r.

 

Kaśka Sochacka  Ciche dni

Komentarze

Popularne posty