Daria Zawiałow – album „Wojny i noce”

 Daria Zawiałow „Wojny i noce”

Dziś premiera trzeciego albumu Darii Zawiałow Wojny i noce

Daria Zawiałow „Wojny i noce”

Wojny i noce to trzeci studyjny album Darii Zawiałow, który podobnie jak poprzedni, zatytułowany Helsinki powstał we współpracy artystki z Michałem Kushem.

Szata graficzna płyty inspirowana jest japońską mangą i filmami anime, o czym wokalistka informowała już od kilku miesięcy na swoich mediach społecznościowych, umieszczając piękne ilustracje przedstawiające jej „mangowe” oblicze. 
 
 Daria Zawiałow „Wojny i noce”
 
Daria Zawiałow „Wojny i noce”

Autorką rysunków jest Agnieszka Szajewska (Gokunobaka). Ponadto Daria zdradziła, że inspiracje Japonią będzie można odnaleźć nie tylko w warstwie lirycznej utworów, ale i muzycznej. 

Daria Zawiałow „Wojny i noce”

Daria Zawiałow „Wojny i noce”

W połowie 2020 roku spisałam swoją koncepcję graficzną nowego albumu. Nikt nie wierzył, że uda nam się zrealizować wszystkie moje pomysły, które przerastały nasze możliwości na każdej płaszczyźnie. To absolutnie niewiarygodne, że udało nam się zrealizować absolutnie wszystko z nawiązką! Jeszcze nigdy nie byłam tak dumna z wizualnej strony mojego wydawnictwa pracował nad tym sztab ludzi, którym jestem dozgonnie wdzięczna!  komentuje na Facebooku wokalistka.

Fotografie źródło: Facebook Darii Zawiałow

 

 

Daria Zawiałow Wojny i noce
 
Utwór z albumu: Wojny i noce
Data premiery: 11 czerwca 2021 r. 

 

Komentarze

Popularne posty