Janusz Radek „Żałuję każdego dnia bez Ciebie”

 

Janusz Radek

Żałuję każdego dnia bez Ciebie

Biegnący stale
Stworzony by wyznaczać cel
Twarzą przy ziemi
szukałem najdziwniejszych miejsc
Myłem ją wodą
Cenniejszą od największych prawd

Szedłem po śladach
nie czując że prawdy te znam
Cieszyłem się niczym
I pchałem na oślep swój czas
Za każdym razem liczyłem
że stanie się cud

Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez ciebie
Podróżowałem
księżyce i słońca bez ciebie
Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez ciebie
Sam

Leżysz tu naga
i nie wiem czy dotykać cię
Nic nie chce wracać
I nieodwracalny wód bieg
Chciałbym się napić rękoma
ostatni już raz

Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez ciebie
Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez ciebie
Podróżowałem
księżyce i słońca bez ciebie
 
Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez ciebie
Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez ciebie
Podróżowałem
księżyce i słońca bez ciebie
Żałuję każdego dnia
W którym żyłem bez ciebie 
Sam


Tekst: Janusz Radek
Muzyka:
Janusz Radek

Data premiery: 11 maja 2016 r.

 
 
Janusz Radek Żałuję każdego dnia bez Ciebie
 

Komentarze

Popularne posty