Grzegorz Turnau i Igor Herbut „Zupa na Plantach”

 Grzegorz Turnau 

Zupa na Plantach

to mogłeś być ty
to mogłem być ja
a kula się kręci w przestrzeni
czy wybór czy los
czy przepaść
czy most
to z kim się na życie zamieni

to mogę być ja
to możesz być ty
płaszcz z wełny utkany czy z liści
czy przepaść czy most
czy wybór czy los
a życie nie może się przyśnić

wychodzę z domu
dom na klucz
idę ulicą którą znam
na niej są wszyscy niby tam
i niby tu
idę przez Planty jak przez las
w połowie czasu niby sam
i jestem niby tu na czas
i niby tam

to mogłeś być ty
to mogłem być ja
a kula się kręci w przestrzeni
czy wybór czy los
czy przepaść
czy most

to z kim się na życie zamieni

to mogę być ja
to możesz być ty
płaszcz z wełny utkany czy z liści
czy przepaść czy most
czy wybór czy los
 
 a szczęście nie może się przyśnić
 
to mogłem być ja 
to mogłeś być ty
a kula się kręci w przestrzeni
czy wybór czy los
czy przepaść
czy most

idę przez most na drugi brzeg
gdzie w szachy gra z żebrakiem król
i z lustra rzeki jak ze snu
wołają mnie
wracam do domu lecz gdzie dom
i gdzie ulica którą znam
czy jestem tam gdzie wszyscy są
czy jestem sam

to jesteś dziś ty
to jestem dziś ja
i nasze ślady na ziemi
nasz wybór nasz los
nasz gest i nasz głos
kręcimy się razem w przestrzeni

to jestem dziś ja
to jesteś dziś ty
płaszcz z wełny utkany czy z liści
czy przepaść czy most
czy wybór czy los
a życie nie może się przyśnić

to jesteś dziś ty
to jestem dziś ja
i nasze ślady na ziemi
nasz wybór nasz los
nasz gest i nasz głos
kręcimy się razem w przestrzeni

to jestem dziś ja
to jesteś dziś ty
płaszcz z wełny utkany czy z liści
czy przepaść czy most
czy wybór czy los

 
Tekst: Grzegorz Turnau
Muzyka: Grzegorz Turnau
 

 
 
Grzegorz Turnau i Igor Herbut  Zupa na Plantach


 
 

Komentarze

Popularne posty