Nieme Kino „Czas”

 Nieme Kino 

Czas

Otwórz, zamknij, zamknij, otwórz
Przyjdź tu, idź stąd, zabierz, weź to
Nie chcę, chcę to, to nie moje
To on, nie ja przecież
Przemilcz, nie mów, lepiej powiedz
Później, jutro, dzisiaj, wtedy
Odłóż, zostaw, wynieś, wracaj

To nie tak, jak myślisz

Otwórz, zamknij, zamknij, otwórz
Przyjdź tu, idź stąd, zabierz, weź to
Nie chcę, chcę to, to nie moje
To on, nie ja przecież
Przemilcz, nie mów, lepiej powiedz
Później, jutro, dzisiaj, wtedy
Odłóż, zostaw, wynieś, wracaj

To nie tak, jak myślisz
To nie tak, jak myślisz

Czas już wie, kończy się
Czas już wie, mija
Czas już wie, kończy się
Czas już wie, mija
Czas już wie, kończy się
Czas już wie, mija

Czas już wie, kończy się
Czas już wie, mija
Czas już wie, kończy się
Czas już wie, mija
Czas już wie, kończy się
Czas już wie, mija

Otwórz, zamknij, zamknij, otwórz
Przyjdź tu, idź stąd, zabierz, weź to
Nie chcę, chcę to, to nie moje
To on, nie ja przecież
Przemilcz, nie mów, lepiej powiedź
Później, jutro, dzisiaj, wtedy
Odłóż, zostaw, wynieś, wracaj

To nie tak, jak myślisz


Tekst: Bartosz „Niemy” Stróżyński
Muzyka: Bartosz „Niemy” Stróżyński

Utwór z albumu: Nieoczywistość
Data premiery: 12 maja 2022 r.

Nieme Kino Czas

Komentarze

Popularne posty