Kaśka Sochacka „Madison”

 

Kaśka Sochacka

Madison

Ty się zgubiłeś wcześniej, teraz ja
Noc przeciąga się na dzień dobry i głupio nam
Pewnie kiedyś mi się skończy w życiu fart
Ale może go jeszcze mam
Mówią: sprawdź!

Nie ma na co czekać
Ukradnij mnie już teraz
Nie będzie lepszych dat
Premiera, czasu start!
Ja też w tym deszczu stoję
Czekam na zielone
Jeśli mnie słyszy Bóg
To chcę zaciągnąć dług
Nie każ mi czekać już

Może to głupi wymysł minie nam
Może niepotrzebnie szukamy w tym drugiego dna
Może w innym życiu tu ma zostać tak
Ale może to tylko strach
I się da

Nie ma na co czekać
Ukradnij mnie już teraz
Nie będzie lepszych dat
Premiera, czasu start!
Ja też w tym deszczu stoję
Czekam na zielone
Jeśli mnie słyszy Bóg
To chcę zaciągnąć dług
Nie każ mi czekać już

Nie każ mi czekać już


Tekst: Kaśka Sochacka
Muzyka: Kaśka Sochacka, Olek Świerkot

NOWA PIOSENKA KAŚKI SOCHACKIEJ

Wczoraj (26 października), czyli dokładnie 4 lata po premierze Wiśni, debiutanckiego singla wokalistki, ukazała się jej najnowsza piosenka Madison. Ten klimatyczny utwór to zapowiedź drugiej studyjnej płyty Kaśki – jej premiera planowana jest w pierwszej połowie 2024 roku.

Kaśka Sochacka – Madison

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty