Krzysztof Zalewski „Kochaj”

 

Krzysztof Zalewski

Kochaj

Kochaj mnie tak jak nikogo nigdy przedtem
Kochaj mnie jakbym był tego wart
Oddychaj ze mną zaczarowanym powietrzem
Obłędnie kochaj, bo
Jutro mogę zniknąć

Statki w butelce tęsknią za morzem, mają mokre sny
Egzotyczny ptak zamknięty w klatce
Ucieka w sen, by przyśnił mu się wiatr
W zielonej sukience zabijasz mnie tak

Kochaj mnie tak jak nikogo nigdy przedtem
Kochaj mnie jakbym był tego wart
Kochaj obłędnie i wiedz
Pękanie serc
To naturalna i piękna rzecz
Mnie kochaj, bo
Bo jutro mogę zniknąć

Pies na posłaniu zęby odsłania
Chciałby wilkiem być
Światła gasną już u pustelnika
Śni mu się tłum i muzyka

Ty kochaj mnie tak jak nikogo nigdy przedtem
Kochaj mnie, jakbym był tego wart
Kochaj obłędnie i wiedz
Pękanie serc
To naturalna i piękna rzecz
Mnie kochaj, bo
Bo jutro mogę zniknąć
Bo jutro mogę…

Kochaj mnie tak jak nikogo nigdy przedtem
Kochaj mnie jakbym był tego wart
Kochaj obłędnie i wiedz
Pękanie serc
To naturalna i piękna rzecz
Mnie kochaj, bo
Bo jutro mogę zniknąć
Bo jutro mogę…


Tekst: Krzysztof Zalewski
Muzyka: Krzysztof Zalewski, Andrzej Markowski

Premiera utworu: 25 maja 2024 r.
Krzysztof Zalewski – Kochaj

Komentarze

Popularne posty