Krzysztof Zalewski „Miłość, miłość”


Krzysztof Zalewski 

Miłość, miłość

Bez Ciebie wszystko mi jedno
I czuję jakby mnie było pół
Uparta chmura nade mną
A chmura nade mną pozbawia mnie tchu
 
Przy Tobie znika całe zło
Przez otwarte okna
Przy Tobie oddycham
Zapominam się na chwilę
 
Ciebie więcej chcę
Musi mi to przejść
I minąć mi miłość
I inne słowa 
 
Nie potrzebuję słów
Mówiłem Ci to już
Dopłyną donikąd
To tylko słowa
 
Ciebie więcej chcę
Musi mi to przejść
I minąć mi miłość
Mijamy sobie
 
Czemu zatrzymać się nie da
Tego momentu, gdy jesteś tuż
Przy Tobie znów chcę wszystkiego
I jeszcze to wszystko mógłbym móc
 
Przy Tobie znika całe zło
Przez otwarte okna
Przy Tobie oddycham
Zapominam się na chwilę

Ciebie więcej chcę
Musi mi to przejść
I minąć mi miłość
I inne słowa

Nie potrzebuję słów
Mówiłem Ci to już
Dopłyną donikąd
To tylko słowa


Ciebie więcej chcę
Musi mi to przejść
I minąć mi miłość
Mijamy sobie

 
Tekst: Krzysztof Zalewski-Brejdygant
Muzyka: Krzysztof Zalewski-Brejdygant


Krzysztof Zalewski Miłość, miłość


Teledysk pochodzi z koncertu Olivia Stars, który odbył się 2 czerwca 2021 roku w Gdańsku.
Artyście towarzyszy Orkiestra Kameralna Progress pod dyrekcją Ireneusza Wojtczaka.

Komentarze

Popularne posty