Kaśka Sochacka „Niebo było różowe”

Kaśka Sochacka 

Niebo było różowe

Skończyłam dziś
Nie czuję się z tym dobrze
Musiałam wyjść
Na zewnątrz było chłodniej
Nie będzie już pachniało hortensjami
Nie będzie już
Tak dużo między nami

Niebo było różowe
A więc tak wygląda nasz koniec
Niebo jakby malował je Monet
Czyli tak wygląda nasz koniec
Czyli tak wygląda nasz koniec
Całe niebo było różowe
Nikt nie mówił że może tak boleć
Gdzieś daleko wysoko Mars
Ciężko jest uwierzyć że tak
Pięknie może być gdy się kończy świat

Nasz mały, mały świat
Był przecież tyle wart
Nasz mały mały świat

Nie bardzo wiem
Co robić w takiej chwili
Nie wierzę że
Tak mogłam się pomylić
Skręciłam gdzieś
W ulice których nie znam
Zgubiłam się
I tylko to pamiętam

Niebo było różowe
A więc tak wygląda nasz koniec
Niebo jakby malował je Monet
Czyli tak wygląda nasz koniec
Czyli tak wygląda nasz koniec
Całe niebo było różowe
Nikt nie mówił że może tak boleć
Gdzieś daleko wysoko Mars
Ciężko jest uwierzyć ze tak
Tak pięknie może być
Gdy się kończy

Nasz mały, mały świat
Był przecież tyle wart
No powiedz że to żart
 


Tekst: Kaśka Sochacka, Agata Trafalska
Muzyka: Kaśka Sochacka

Utwór z albumu: Ministory
Data premiery: 26 listopada 2021 r.

  

Kaśka Sochacka Niebo było różowe 

Data premiery: 25 listopada 2021 r. 


Komentarze

Popularne posty