Natalia Przybysz „Oko cyklonu”


Kora

Oko cyklonu

Są w moim życiu takie chwile że jestem zimna twarda jak głaz
Prehistoryczna skamielina czysto zwierzęcy instynkt przetrwania
To co ma się zdarzyć stanie się gdy przyjdzie na to czas
Naprawdę dobrze byłoby żebyśmy byli razem

Dobrze jest kogoś mieć i kochać miłością prawdziwą
Taka miłość może bardzo dużo znieść
Jest ciszą w oku cyklonu

 

Tekst: Kora
Muzyka: Natalia Przybysz, Jurek Zagórski, Mateusz Waśkiewicz, Pat Stawiński, Kuba Staruszkiewicz
  
Data premiery: 19 listopada 2021 r.


Natalia Przybysz Oko cyklonu

Oko cyklonu to pierwszy singiel zapowiadający album Natalii Przybysz Zaczynam się od miłości, który ukaże się wiosną 2022 roku. Tytuł płyty to parafraza zbioru tekstów Kory wydanych w formie książki Miłość zaczyna się od miłości

Minęły miesiące od dnia, w którym Kamil Sipowicz zaproponował mi, żebym wzięła te niewydane teksty Kory i spróbowała je zaśpiewać. To wielka odpowiedzialność takie zadanie. Płyta Zaczynam się od miłościukaże się się wiosną przyszłego roku, a na albumie znajdą się zarówno moje interpretacje tekstów Kory, których nigdy nie zaśpiewała, jak i utwory nią inspirowane. Poezja Kory z precyzją akupunktury dotykała często rdzenia mojej emocjonalnej konstrukcji. Wiem, że nie jestem jedyną jej pacjentką, mam nadzieję, że moje melodie pomogą mocniej działać jej medycynie – napisała na swym Facebooku Natalia.


Komentarze

Popularne posty