Kaśka Sochacka „Porzucić”

 Kaśka Sochacka „Porzucić”

Kaśka Sochacka

Porzucić

Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto  

Czasem myślę by porzucić to miasto
Gdzie się dzieje za dużo za szybko i świata nie gasną
Gdzie wszyscy wstają o wiele za wcześnie
I zbyt łatwo jest mi uciec od tego kim jestem

A kiedy wracam do domu na święta
Nie wiem gdzie herbata i sól, nie pamiętam
Coraz mniej Coraz mniej
Mnie

Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto

Czasem myślę by porzucić to miasto
Bo za dnia mnie pochłania a w nocy nie daje mi zasnąć
Choć ciągle mnie kusi i trudno się oprzeć  
Mam przeczucie że to romans nie skończy się dobrze

I kiedy patrzę w te twarze zmęczone
Myślę sobie że tęsknią za domem
Coraz mniej coraz mniej
Mnie

Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto
 

Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto
Chcę porzucić to miasto

  
Tekst: Kaśka Sochacka, Agata Trafalska
Muzyka: Kaśka Sochacka  

Utwór z albumu: Ministory
Data premiery: 26 listopada 2021 r.

 

 
Kaśka Sochacka Porzucić
 

Komentarze

Popularne posty