Kora i Michał Pepol „KCKM” – singiel zapowiadający album „KORA ∞”

Kora i jej KCKM

KCKM (Kocham cię kochanie moje) to pierwszy singiel zapowiadający album KORA ∞ Michała Pepola, współzałożyciela Royal String Quartet, wiolonczelisty, producenta i autora muzyki teatralnej.

Wysłuchanie go sprawiło mi tak wiele radości i wzruszeń, że musiałam podzielić się nimi na blogu.

Artysta skomponował płytę dzięki niewydanym dotąd oraz zupełnie nieznanym materiałom fonograficznym Kory, otrzymanym od Kamila Sipowicza. Ósmego czerwca 2022 roku, w dzień urodzin Kory, napisał na Facebooku:

Spełniłem swoje marzenie: nagrałem płytę z Korą. A teraz wyda ją Agora Muzyka. […] Trzy lata temu Kamil Sipowicz okazał mi niezwykłe zaufanie i przekazał kilkadziesiąt nieznanych i niewydanych nagrań Kory, z różnych lat, miejsc i okazji. Niesamowite rzeczy! Najpierw oniemiałem ze wzruszenia, a następnego dnia wziąłem się do pracy, która trwała rok. Obcowanie z tymi unikatami to był nieziemski lot! Dwa lata temu, wraz z genialnym reżyserem dźwięku Leszkiem Kamińskim, zamieniliśmy demówki w album, a potem ponad rok trwały starania nad pozyskaniem praw do wydania archiwaliów na płycie, co okazało się zajęciem żmudnym, ale i ciekawym.

Premiera albumu KORA ∞ zapowiadana jest na 31 sierpnia 2022 roku – a ja już nie mogę się doczekać… 

Tekst: Kora
Muzyka: Michał Pepol
Klip: Paweł Bownik
Foto: Tadeusz Rolke
Wydawca: Agora Muzyka

Kora i Michał Pepol – KCKM
Premiera singla: 14 czerwca 2022 r.

Komentarze

Popularne posty