T.Love „Pochodnia”

Pochodnia to pierwszy singiel promujący długo oczekiwany przez fanów  wydany po sześciu latach przerwy – album zespołu T. Love Hau! Hau!, nagrany w klasycznym Kingowym składzie.

Bez wątpienia jest to piosenka miłosna, ale z kanonu T.LOVE mówi Muniek StaszczykOparta na impresjach z mojego życia, moich podróży, mojego punktu widzenia. Od początku czuliśmy z Jankiem, że powinna tu zaśpiewać jakaś fajna dziewczyna, więc zaprosiliśmy do współpracy Kasię Sienkiewicz z zespołu Kwiat Jabłoni, bo wcześniej wpadła mi w ręce ich płyta i bardzo mi się spodobało to, co i jak grają. Tylko wtedy jeszcze nie wiedziałem, że oni są aż tak popularni! Bonusem okazał się fakt, że Kasia i Jacek są dziećmi Kuby Sienkiewicza, którego bardzo lubię. Kasia nie tylko dziewczyńsko-kobieco, czyli najlepiej zaśpiewała swoje partie w tym damsko-męskim dialogu, ale też bardzo zmysłowo zatańczyła w klipie. Myślę, że ta fuzja spodoba się wszystkim. Całość kojarzy mi się mentalnie (nie muzycznie) z jedną ze starszych kompozycji The Cure, Friday, I’m In Love, ale od razu zaznaczę, że moim zdaniem, dobrze napisane piosenki o relacji damsko-męskiej nigdy się nie starzeją.

 
T.Love – Pochodnia 
(gościnnie: Kasia Sienkiewicz z Kwiatu Jabłoni)

Tekst: Muniek Staszczyk 
Muzyka: Jan Benedek

Premiera płyty: 22 kwietnia 2022 r.

Komentarze

Popularne posty