Guillaume Musso „Central Park”

„Central Park”

Za każdym razem powiesz sobie, że cokolwiek się zdarzy, wszystkie chwile wyrwane fatum są warte przeżycia. I że tego nikt nigdy ci nie odbierze.

Liczyłam na to, nauczona doświadczeniem, że jeśli kolejna książka Guillaume’a Musso trafi w moje ręce, znowu pochłonie mnie bez reszty…

I nie zawiodłam się! Pochłonęła! Wciągnęła w wir niecodziennych wydarzeń do tego stopnia, że zarwałam noc!

Lektura intryguje bowiem już od pierwszych stron, ukazując w nietypowej sytuacji dwoje głównych bohaterów, francuską policjantkę Alice Schäfer i zagadkowego Amerykanina Gabriela Keyne’a. Skuci z sobą kajdankami budzą się na ławce właśnie w tytułowym Central Parku.

Od tej pory akcja nabiera coraz większego tempa, a zagadka goni zagadkę. W porywającym nurcie zdarzeń, pełnym retrospekcji i wspomnień Alice, odkrywamy mroczne tajemnice z jej przeszłości kładące się cieniem na obecną sytuację…

Z pewnością warto przeczytać! Polecam!


Wydawnictwo: Albatros, 2015
Przekład: Joanna Prądzyńska
Stron: 352

* Tekst ukazał się 6 września 2015 roku na lubimyczytac.pl

Komentarze

  1. Wezmę ten tytuł pod uwagę, gdy będę ochotę na wciągającą lekturę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię autora i przeczytałam wszystkie jego książki z wyjątkiem 3 ostatnich. Central Park należy do jednych z moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty