Daria Zawiałow „Złamane serce jest OK”

 

Daria Zawiałow

Złamane serce jest OK

Skasowałam poloneza
Obok kina w mur 
Na mieście zobaczyłam jak 
Beztrosko trzyma cię za rękę 
Jechałam dwieście

Wyczołgałam się spod auta 
W Lunie grali „Drive” 
Kupiłam bilet, colę i 
Patrzyłam jak się całujecie 
Tam gdzie my wcześniej

Mieliśmy zwiedzać Paryż 
Tam gubić się 
Teraz to z nią mule jesz 

Może jej pokaż Wietnam 
Bo w nowy rok 
Zamknęli wam nasze PHO

A ja będę się śmiać 
Wsiądę w samolot Asia Air 
Polecę na zachodni brzeg 

A ja cała we łzach 
Zadzwonię w lipcu powiem, że 
Złamane serce jest OK 

Na billboardach w tym miesiącu 
Błyszczy twoja twarz 
Nie dzwoń, bo znów rozbijam się 
Nieodebrane telefony, tryb samolotowy

Miałeś mnie wziąć na Strokesów 
Krzyczałabym 
Pod sceną z nią krzyczysz dziś

Wiem, że cię w końcu rzuci 
Napiszesz mi 
Nie chcę bez ciebie już żyć

A ja będę się śmiać 
Wsiądę w samolot Asia Air 
Polecę na zachodni brzeg

A ja cała we łzach 
Zadzwonię w lipcu powiem, że 
Złamane serce jest OK


Tekst: Daria Zawiałow
Muzyka: Daria Zawiałow, Bartosz Dziedzic 

Daria Zawiałow – Złamane serce jest OK

Komentarze

Popularne posty