Edward Stachura „Confiteor” / interpretacja: Lilit Minasyan

Edward Stachura

Confiteor

Bosi na ulicach świata
Nadzy na ulicach świata
Głodni na ulicach świata
Moja wina
Moja wina
Moja bardzo
wielka wina!

Zgroza i nie widać końca zgrozy
Zbrodnia i nie widać końca zbrodni
Wojna i nie widać końca wojny
Moja wina
Moja wina
Moja bardzo
wielka wina!

Zagubieni w dżungli miasta
– moja wina
Obojętność objęć straszna
– moja wina
Bez miłości bez czułości
– moja wina
Bez sumienia i bez drżenia
– moja wina
Bez pardonu wśród betonu
– moja wina
Na kamieniu rośnie kamień
– moja wina
Manna manna narkomanna
– moja wina
Dokąd idziesz po omacku
– moja wina
I nie słychać końca płaczu
– moja wina
Jedni cicho upadają
– moja wina
Drudzy ręce umywają
– moja wina
Coraz więcej wkoło ludzi
– moja wina
O człowieka coraz trudniej
– moja wina
– moja wina!
– moja bardzo wielka wina!



Edward Stachura Taki wieczór choć rano
Wydawnictwo: Anagram, 1993
Stron: 168 

  

Confiteor Edwarda Stachury 
w połączeniu z pięknym, dźwięcznym i mocnym głosem Lilit Minasyan...

Warto posłuchać!

 
  
Lilit Minasyan  Confiteor

Komentarze

Popularne posty